Tohatsu BFT 200
Prijs op aanvraag
De Tohatsu BFT 200 is een aanvulling op de bestaande range van Tohatsu buitenboordmotoren. De BFT motoren worden door Honda gemaakt in Japan en staan al jaren bekent om betrouwbaarheid en kracht. De levering van Honda motoren aan Tohatsu is gemaakt op basis van historische zakelijk relatie. Zowel voor Honda als voor Tohatsu is deze samenwerking ter versterking van de marktpositie.
BLAST™ – BOOSTED LOW SPEED TORQUE
Het revolutionaire Boosted Low Speed Torque (BLAST™) (sturing van de ontsteking en samenstelling benzineluchtmengsel) technologie verhoogt het koppel bij een laag toerental wanneer er snel geaccelereerd moet worden. Dit draagt bij tot het snel in plané komen van uw boot. (BFT60 – BFT250)
Variable Valve Timing and Lift Control
Is ontwikkeld voor het topsegment verbrandingsmotoren, varieert de kleplichthoogte en -duur van de inlaatkleppen, voor optimale prestaties bij zowel lage als hoge toeren. VTEC™ zorgt bij lage snelheid voor een soepele en stabiele vrijloop, terwijl de grotere kleplichthoogte bij hogere snelheden de koppelkromme en het top-end vermogen vergroot. (BFT100, BFT150, BFT225 en BFT250)
ECOMO – ECONOMY CONTROLLED MOTOR
De ontwikkelde Lean Burn Control technologie ECOmo, zorgt voor verbranding met een armere lucht/ brandstof verhouding dan de stoichiometrische standaard. De sensoren meten de lucht/brandstof verhouding nauwkeurig voor een optimaal brandstofverbruik in bij kruissnelheid.(BFT60 – BFT250)
Multi-port Programmed Fuel Injection (PGM-FI®)
PGM-FI wordt geregeld door een zeer geavanceerde ECU (Engine Control Unit) en verschillende motorsensoren die de toevoer van brandstof naar de motor nauwkeurig regelen. Het resultaat is gemakkelijk starten, een direct reagerende gashendel en extreem laag brandstofverbruik. (BFT60 – BFT250)
TOCS (optie)
(Tohatsu Onboard Communication System) is een communicatienetwerk dat integreert alle elektronische apparaten in de boot.
- There are no features available
Model / BFT200 | ||
Type | Four Stroke EFI | |
Maximum output | kw (HP) | 147.1 (200) |
Maximum operating range | rpm | 5000-6000 |
Fuel consumption at W.O.T | L/Hr (gal/Hr) | 67.5 (17.86) |
Number of cylinder | 6 | |
Bore x Stroke | mm (in) | 89 x 93 (3.50 x 3.66) |
Displacement | cc (Cu in) | 3471 (211.7) |
Engine lubrication system | Trochoid pump | |
Starting system | Electric starter | |
Spark plug | NGK IZFR6F-11 | |
Ignition timing | degree | 0°±2°at 650min-1(rpm) B.T.D.C |
Alternator output | 12V 720W 60A | |
Engine oil | API Standard (SG, SH, SJ) SAE 10W-30 | |
Engine oil capacity | L (gal) | 7.8 (2.1) w/Filter change |
Fuel tank capacity | L (gal) | Option 25 (6.6) |
Speed control | Remote control | |
Gear reduction ratio | 1.87:1 | |
Emission Compliance | EU & EPA & CARB 3-Star |
Standard & Optional Equipments | |||
Type | L/X | ||
Electric Starter | ● | ||
Engine Stop Switch Lanyard | ● | ||
Alternator | ● | ||
Rectifier | ● | ||
Power Tilt | ● | ||
Transom | 20 / 25 | ||
Propeller | ○ | ||
Analog Tachometer | ○ | ||
Analog Trim Meter | ○ | ||
Remote Control Box | ○ | ||
25L(6.6 Gal) Plastic Fuel Tank | ○ | ||
Tool Kit | ● | ||
Spare Spark Plugs | ● | ||
Owners Manual | ● |
Gewicht: | 265kg |
Vermogen: | 200pk / 147.1kW |
Aantal cilinders: | 6 |
Toerenbereik bij volgas: | 5000-6000 rpm |
Brandstofverbruik bij volgas: | 67.5 liter per uur |
Boring x Slag: | 89 x 93 mm |
Inhoud: | 3471cm³ |
Koelsysteem: | Waterkoeling |
Ontstekingssysteem: | Elektrisch |
Brandstof: | Euro Loodvrij 95 |
Starter: | Elektrisch |
Brandstoftank: | Optioneel |
Emissienorm: | EU Norm |
Bekijk ook de andere modellen van Tohatsu!